آرشینآرشین، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

arshin86

تولدت مبارک

1392/11/18 21:20
نویسنده : khadijeh
720 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تو بهترین و قشنگ ترین اتفاق زندگی من وباباهستی. 

 آرشین نازی من خیلی دوستت دارم تو تنها دلیل بودن من هستی.

ایشالله مامانی هزارساله بشی...

 

عروسکم امروز شادترین روز من وباباست.دوست دارم بهترینها رو برات انجام بدم. 

روزی که به دنیا اومدی برف میومد......حالااز اون وقت تا حالا هروقت پرسیدی تولدم چه وقتی ما بهت گفتیم وقتی برف بیاد...........

خدارا شکر هر سال از بعد از تولدت تاحالا برف اومده امسال که دیگه خیلی زیاد برف اومد.....

 

 

 

 

 

آرشین کیک تولدش رو با کمک مامانی درست کرده،این اولین تجربه آشپزی دخمل من بود.الهی مامان فدات بشه تولد مبارک باشه.یه تولد سه نفره بود!

 

 

 

 

آرشین در حال هم زدن کیک تولدشه.منم از دخملم عکس گرفتم.

اینم کیکش رو داخل قالب ریخته 

مرحله آخرم کیک توی مایکروفر گذاشت وبعدم کیکش آماده شد.

اینم کیک تولد خداروشکر خوب از آب دراومد.

 

خیلی خوشحال شد که اجازه دادم خودش کیکش رو درست کرد

.

دخترم با بابایی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

محدثه
15 بهمن 92 18:49
سلام ماشالله خدا انشالله براتون نگهداره چه ناز هست اگر دوست داشتید به سایت من هم یه سر بزنید دنیای عکس کودکان هست و با یه عالم امکانات که داره تکمیل میشه اگر دوست دارید می توانی دبه به سایت من هم سر بزنید www.taknini.ir عکس های که بیترین بازدید و یا دانلود را داشته باشند بصورت رایگان رتوش و یا تقویم و با تصاویر کارتونی ترکیب می شوند ممنون
مامان بردیا شیطون
16 بهمن 92 23:26
تولد تولد تولدت مبارک ایشالا 120ساله شی
مامان بردیا شیطون
16 بهمن 92 23:26
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ، " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ " . . ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﺠﺎﯾﯽ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ، " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ " . . ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺍﺑـــــﺪ " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ " . . . ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻗﺴﻤﺖ ﭼﯿﻪ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺷﺪ
مامان بردیا شیطون
16 بهمن 92 23:26
مامان بردیا شیطون
17 بهمن 92 22:52
در زندگی :نه گل باش که اسیر خاک شوی ،و نه باران باش که به خاک بیفتی ،خاک باش که گل از تو بروید و باران به خاطر تو بیفتد ...
مامان بردیا شیطون
17 بهمن 92 22:53
دوستت دارم عزیز دلم
ارشین
17 بهمن 92 22:54
تولد تولد تولدت مبارک.....
مامان بردیا شیطون
18 بهمن 92 22:34
به به عجب کیکی افرین هم به مامان هنرمند هم ارشین جون که توی درست کردن کیک به مامان کمک کرده..... تولدت مبارک عشقم....... خیلی عکسای قشنگی بود
مامان بردیا شیطون
18 بهمن 92 22:36
صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من روزهایت پی هم خوش باشد
مامان بردیا شیطون
18 بهمن 92 22:50
به ما هم میگفتین میاومدیم ها
آزاده مامان کوروش
29 بهمن 92 7:36
سلام به مامان و دختر گل تولدت مبارک عزیزم چقدر توناززززی
مامان کوروش
30 بهمن 92 22:11
سلام لینک شدید موفق باشید . دختر خوشگلمون رو بجای من ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به arshin86 می باشد